Despre noi
Transfer LowCost este o companie tânără şi ambiţioasă şi oferim servicii de transfer spre / dinspre Aeroportul internaţional Henri Coandă Bucureşti la Otopeni pentru locuitorii şi oaspeţii judeţului Braşov, Transilvania.
Stăm la dispoziţia Dvs. 24 de ore, 7 zile pe săptămână. Vă preluăm de la staţiile speciale sau direct de la domiciliul Dvs. şi vă aducem la Aeroportul Otopeni şi / sau înapoi, operativ şi comod.
Şoferii noştri sunt profesionişti în domeniul transportului de pasageri cu experienţă de peste 20 ani, amabili şi orientaţi către clienţii în orice situaţii.
Siguranţa şi confort
Siguranta şi confortul sunt obiectivele noastre principale. Implementăm cele mai inalte standarde de siguranţă posibile, care depasesc cu mult cerintele de reglementare deja stricte. Toate automobilele noastre sunt în stare tehnică şi estetică excelentă, datorită inspecţiilor tehnice regulate şi întreţinerii responsabile. Toate automobilele sunt dotate cu internet Wi-Fi gratuit şi climatizare.Călătorii despre noi
|
27 Oct 2025 Călător -
|
|
|
|
26 Oct 2025 Călător -
|
Raspuns Transfer Low Cost: Mulțumim pentru apreciere!!! |
|
|
24 Oct 2025 Călător -
|
Mulțumim,a fost totul bine. |
|
|
20 Oct 2025 Călător -
|
Punctual! Șofer foarte amabil Raspuns Transfer Low Cost: Vă mulțumim frumos pentru aprecieri! Ne bucurăm că ați avut o experiență plăcută și că ați fost mulțumit de punctualitatea și amabilitatea șoferului nostru. Vă așteptăm cu drag și la următoarele călătorii! |
|
|
20 Oct 2025 Călător -
|
|
|
|
18 Oct 2025 Călător -
|
Era să pierd avionul. Nu au oprit la Petrom și tot ei erau cu gura mare . Trebuia să plec la ora 1 și am plecat la 2:10 Raspuns Transfer Low Cost: Ne pare sincer rău pentru întârzierea semnificativă și pentru comportamentul nepotrivit al echipei în această situație. Înțelegem perfect stresul creat, mai ales când există riscul de a pierde zborul — acest lucru este inacceptabil și contrar standardelor noastre de punctualitate și respect față de pasageri. Vom analiza intern cursa respectivă pentru a înțelege exact ce s-a întâmplat și pentru a ne asigura că astfel de situații nu se vor mai repeta. Vă mulțumim că ne-ați semnalat problema — feedbackul dumneavoastră este esențial pentru a ne îmbunătăți serviciile. |
|
|
18 Oct 2025 Călător -
|
Super!!! Raspuns Transfer Low Cost: Mulțumim mult pentru apreciere! Ne bucurăm că ți-a plăcut experiența și te așteptăm cu drag și la următoarele călătorii! |
|
|
17 Oct 2025 Călător -
|
Sunt foarte mulțumită de călătoria cu Low Cost Transfer pe care am rezervat-o pe site-ul bileteria.ro. Șoferul a fost punctual și a condus foarte bine. O să mai apelăm la serviciile acestei firme și altă dată. |
|
|
13 Oct 2025 Călător -
|
|
|
|
13 Oct 2025 Călător -
|
|
|
|
12 Oct 2025 Călător -
|
Mai multă transparență la rezervăre. |
|
|
11 Oct 2025 Călător -
|
|
|
|
07 Oct 2025 Călător -
|
|
|
|
07 Oct 2025 Călător -
|
Foarte bine Raspuns Transfer Low Cost: Mulțumim |
|
|
04 Oct 2025 Călător -
|
Sofer agitat. |
|
|
04 Oct 2025 Călător -
|
|
|
|
03 Oct 2025 Călător -
|
Rezervarea pentru ora 15:30 cu sosire la ora 18:00 Plecarea a fost la ora 17:00, masina s-a stricat si urmatoarea a venit dupa 1h si 45 minute. Este 19:50 si sunt intre Ploiesti si Campina. |
|
|
02 Oct 2025 Călător -
|
Am călătorit în condiții foarte bune și șoferul merită laude fiind amabil și atent la condus |
|
|
02 Oct 2025 Călător -
|
Am plătit pentru un serviciu neefectuat. Deși am avut biletul plătit, cursa nu a fost onorată de către TRANSFER LOW COST. La ora 7 am fost în fața Carrefour Express, situat la parterul aeroportului Terminal Sosiri. Am așteptat să fiu sunată de către șofer. Cu aproximativ 10 minute înainte de ora plecării a cursei la care am făcut rezervarea, am sunat la sediul firmei (nr.telefon: 0268455555). Mi s-a comunicat de către un domn, că șoferul a plecat mai târziu și în aproximativ jumătate de oră voi fi sunată. Am așteptat telefonul șoferului. Întrucât nu m-a sunat nimeni, după aproximativ 40-50 de minute am sunat din nou la sediu, la numărul de telefon precizat anterior. Nimeni nu a răspuns. Am sunat tot la firmă, la numărul de telefon 0721455555. A răspuns o doamnă. Dânsa m-a întrebat ce rezervare am, pe ce nume și care este numărul codului de rezervare. Mi-a comunicat că voi fi sunată de șofer, să aștept. Am început să mă agit, întrucât mi s-a părut că ceva nu este în regulă. Menționez faptul, că de câțiva ani, anual am apelat la serviciul de transfer la/de la aeroport. Altă dată, cu o zi înainte, cel târziu cu câteva ore înainte de plecare am fost sunată ori de la firma de transport, ori de către șofer. Am mai sunat de câteva ori la sediul firmei. Am și ieșit din aeroport la locul de plecare a curselor. Acolo șoferii de la alte firme de transport au spus, că firma Low Cost nu a trimis microbuz pentru cursa rezervată, nu trimite nici pentru cursele care pleacă înainte de masă. Văzând că nu prea sunt șanse să plec din Otopeni cu firma Low Cost, la care am plătit biletul, am început să mă interesez despre curse spre Brașov sau Sfântu Gheorghe. Am trimis un mesaj la firma Low Cost, dacă poate rezolva transferul meu din Brașov la Miercurea Ciuc. Au răspuns că doar la ora 22. Când era să plec până în Brașov cu cursa operată de firma din fața Carrefour Express, am fost sunată de un șofer. Mi s-a spus să urc la etajul 1. Acolo mi-a spus că mă ia până în Brașov, sau dacă vreau, până la Sfântu Gheorghe. Dar a precizat, că trebuie să plătesc 120 de lei până în Brașov sau 175 lei până la Sfântu Gheorghe. Am arătat biletul plătit, dar a spus că e altă firmă. A ajuns o domnișoară așteptată de șofer (cum am aflat ulterior de la dânsa, ea a avut rezervare tot la Low Cost, la cursa de la ora 9:30), repede trebuia să mă gândesc ce să fac. Am decis că plec, ca să ajung mai aproape de acasă. Considerând că firma Low Cost a dat numărul meu de telefon, am luat legătura din nou cu firma Low Cost ca să anunț că șoferul care m-a sunat, solicită plata transportului deja plătit. Am întrebat dacă returnează banii plătiți pentru cursa neefectuată, mi s-a dat un număr de telefon la care să sun și să explic situația. Am sunat pe numărul de telefon primit, dar n-a răspuns nimeni. Din nou am luat legătura cu firma Low Cost, unde mi s-a dat un alt număr. Am sunat pe noul număr, am explicat situația, mi s-a promis că vor returna banii (până la ora actuală nu au returnat). Pe drum am început să mă interesez de posibilitățile de a continua drumul din Brașov sau Sfântu Gheorghe. Eram stresată, întrucât am avut bagaj mare, greu de cărat pe tren. Am sunat și pe niște cunoștințe care de obicei circulă pe ruta Brașov-Miercurea Ciuc. Cineva trebuia să meargă la Sfântu Gheorghe, dar eu nu ajungeam la timp, întrucât am plecat din Otopeni după ora 10. Am decis că plec la Sfântu Gheorghe și de la autogară plec la Miercurea Ciuc cu autobuzul. În loc să ajung acasă la ora 12:40 (ora precizată în biletul HCG27C), am ajuns aproape la ora 5. Am plătit drumul de două ori și m-am stresat enorm. Consider că firma Low Cost nu a procedat în mod corect și transparent. Dacă nu a organizat cursa pentru care am rezervat și plătit biletul, trebuia să mă anunțe din timp. Aș fi căutat alte soluții. Consider că nu e corect nici renunțarea pur și simplu la cursa pentru care s-au făcut rezervări și s-au efectuat plăți, lăsând clientul pus în fața faptului împlinit, să se descurce obosit, cu multe bagaje. Eventuala returnare a banilor nu prea rezolvă situația. Cealaltă clientă având biletul plătit la Low Cost, la cursa de la ora 9:30 de la mine a aflat că trebuie să plătească din nou transferul, nici nu a deținut toți banii necesari în lei, fiind nevoită să plătească o parte a tarifului în euro. Dacă numai profitul firmelor de transport este important și nu mai contează clientul, după opinia mea cu ocazia rezervărilor pentru rutele mai puțin aglomerate nu trebuie să fie date curse atât de numeroase, mai ales în perioada în care sunt puțini călători. Clientul ar alege cursa la ora mai convenabilă, în funcție de decolare/aterizare. Măcar lucrurile s-au întâmplat ziua. Ce am fi făcut, dacă acest lucru s-ar fi întâmplat seara sau noaptea? Firma așa ar fi procedat și în cazul în care trebuia să ne ducă la Otopeni? Eu aș fi ratat o excursie de câteva mii de euro, iar domnișoara ar fi pierdut avionul spre acasă. După cele întâmplate, nu mai pot avea încredere în rezervările de transfer și nici nu mai pot recomanda la prieteni sau cunoștințe serviciul de transfer călători pe ruta Miercurea Ciuc-Otopeni. |
|
|
01 Oct 2025 Călător -
|
The best taxi in the world❤️❤️❤️❤️ |
|
|
01 Oct 2025 Călător -
|
|
|
|
30 Sep 2025 Călător -
|
. |
|
|
28 Sep 2025 Călător -
|
|
|
|
28 Sep 2025 Călător -
|
|
|
|
27 Sep 2025 Călător -
|
|


