Despre Noi Transfer Low Cost

Tel: +4-0268.455.555
Română

Despre noi

Transfer LowCost este o companie tânără şi ambiţioasă şi oferim servicii de transfer spre / dinspre Aeroportul internaţional Henri Coandă Bucureşti la Otopeni pentru locuitorii şi oaspeţii judeţului Braşov, Transilvania.

Stăm la dispoziţia Dvs. 24 de ore, 7 zile pe săptămână. Vă preluăm de la staţiile speciale sau direct de la domiciliul Dvs. şi vă aducem la Aeroportul Otopeni şi / sau înapoi, operativ şi comod.

Şoferii noştri sunt profesionişti în domeniul transportului de pasageri cu experienţă de peste 20 ani, amabili şi orientaţi către clienţii în orice situaţii.

Siguranţa şi confort

Siguranta şi confortul sunt obiectivele noastre principale. Implementăm cele mai inalte standarde de siguranţă posibile, care depasesc cu mult cerintele de reglementare deja stricte. Toate automobilele noastre sunt în stare tehnică şi estetică excelentă, datorită inspecţiilor tehnice regulate şi întreţinerii responsabile. Toate automobilele sunt dotate cu internet Wi-Fi gratuit şi climatizare.

Călătorii despre noi

02 Sep 2025
Călător -
Un cosmar …rugandu-ne sa ajungem cu bine la destinatie. Nu vom mai merge in veci cu aceasta firma.
02 Sep 2025
Călător -
01 Sep 2025
Călător -
Buna ziua,in legatura cu intoarcerea de la Brasov la Bucuresti,mama a fost preluata de alta cursa ,a altei firme ,nu inteleg de ce, cand noi aveam platit biletul dus -intors. Pentru aceasta deplasare de intoarcere, mama a fost nevoita sa plateasca din nou biletul pentru cursa Brasov-Bucuresti. Asta a fost o mare bataie de joc.Va rog luati legatura cu transportatorul de la Baile Felix-Brasov,care a plasat-o pe mama la alta cursa.In cazul acesta rog sa mi se returneze costul biletului Brasov -Bucuresti in contul RO50BTRLRONCRT0492414601.Va rugam sa rezolvam incidentul pe cale amiabila.Atat am avut ,momentan de spus.Multumesc.
31 Aug 2025
Călător -
A fost în regula totul doar că pe bilet plecarea de la Câmpina a fost programată la 8:36 iar șoferul m-a sunat la 6:00 să-mi spună că în 50 min apare. A trebuit să aștepte puțin după noi pentru a putea ajunge. In rest totul bine. Mulțumim!
31 Aug 2025
Călător -
Cu parere de rau si gust amar dupa aceasta calatorie,cred ca nu exista in tara un șofer mai arogant și nepoliticos. Aceasta firma mi-a cerut alți 30 lei in plus chiar dacă eu am făcut rezervarea on-line și totodată plătind prețul cerut de ei pe site-ul lor. Domnul șofer avea sincer foame de bani la călătoria de la București la Brașov pe 29/08 la ora 2:30am asistat la conversația pe ton grosolan al șoferului cu o altă clientă care călătorea până la Târgul Secuiesc unde în mod normal călătoria costa 150lei și domnu a cerut 170 lei bineînțeles fără bilet și doamna nu avea decât 120lei adăugând 10€ pentru a completa suma…efectiv a urlat la doamna și a vorbit f urat și a mai cerut 5€ . Nu este normal să călătorești cu un șofer agresiv verbal și la condus nu mai spun ca intră în sensul giratoriu cu 100km de parca avea saci de cartofi în mașină, depășea pe linia continua… ar fi multe de spus dar mă limitez ca eu am bunul simț. Nu recomand această firmă datorită angajaților ei needucați și neatenți la călători și siguranța lor, ne-am simțit amenințați și cu inima cat un purice până la destinație.
Raspuns Transfer Low Cost:

Vorbim strict de Dvs Ati cumparat un bilet Brasov - Otopeni cu 100 lei iar la observații ați trecut adresa din Puracareni La observatii se trece doar la ce ora aveti decolare si de unde vine avionul asta se trece la observatii Este foarte simplu sa faca toata lumea la fel sa faca rezervare Brasov - Otopeni si adresa din Zărnești sau de ce nu chiar adresa din Fagaraș Ar fi super cu 100 lei sa plecam de ori unde sau sa mai dam soferului 20 lei si sa vina prostii dupa mine la Purcareni Doamna dupa cum va duce mintea va legați tot de firma sau de soferi. Fiți corecți faceți rezervare corecta Purcareni - Otopeni 130 lei + preluarea de la adresa 20 lei dar nu cu 100 de lei sa vina in Purcareni. O zi frumoasă Si pe viitor cu trenulețul ca la noi ați fost plasată in lista cea alba Mult succea

30 Aug 2025
Călător -
30 Aug 2025
Călător -
Confort si siguranta, felicitari soferuli!!
28 Aug 2025
Călător -
Assolutamente sconsiglio questo vettore, abbiamo impiegato un’ora in più, l’autista era assolutamente sconsiderato alla guida, usava il cellulare oltre a comportarsi in maniera inappropriata con le ragazze presenti. Decisamente pessima esperienza.
26 Aug 2025
Călător -
26 Aug 2025
Călător -
Bună ziua! Referitor la această rezervare: Am cumpărat 2 bilete pentru mama și sora mea pe ruta București Băneasa - Brașov, achitând 40 de lei în plus pentru trasportul direct la domiciliu. Au fost preluate de la Aeroportul Băneasa și duse la Aerportului Otopeni, unde li s-a spus că nu se poate efectua cursa fiind doar ele 2. Au fost transferate la altă firmă de transport, iar solicitarea de a fi lăsate la domiciliu a fost ignorată. Vă solicit respectuos rambursarea sumei de 40 de lei pentru această rezervare și să aveți în vedere pe viitor colaborarea cu această firmă de transport. Toate cele bune! Alexandru Berbecariu
23 Aug 2025
Călător -
Surprinsa placut de curatenia din autovehicul si de modul corect si responsabil de a conduce al domnului Stan Marian.. De altfel, acesta este si motivul pentru care i-am cerut numele..
23 Aug 2025
Călător -
23 Aug 2025
Călător -
19 Aug 2025
Călător -
Experiența mea cu această companie a fost extrem de neplăcută. Șoferul s-a dovedit a fi arogant, lipsit de politețe și foarte ironic. Deși știa că aveam plătită în avans o debarcare la o adresă specifică, m-a ironizat spunându-mi “si ce să fac eu?”. Este un comportament total lipsit de profesionalism. Nu voi mai apela niciodată la această companie și recomand tuturor să o evite.
18 Aug 2025
Călător -
Compania Low Cost a amânat plecarea cu aproximativ 2 ore, invocând motivul ca trebuie sa luam si alți pasageri care urmau sa plece cu o altă cursa deoarece microbuzul lor este stricat sau nu au șoferi. Astfel a trebuit sa asteptam in benzinarie pana la ora 9:10 când plecarea ar fi trebuit sa fie la ora 7:23. In acest timp soferul a mers in Baneasa de unde a mai luat un pasager apoi s-a intors la benzinarie unde a continuar asteptarea, spunându-ne ca mai asteapta alți pasageri care vin din Napoli si s-ar putea ca avionul sa aibă intarziere, deci sa plecăm chiar mai târziu de ora 9:30. La insistenta mea soferul a reusit sa primească avizul de plecare si am plecat la ora 9:10. Am ajuns la Brasov la limita, eu trebuind sa sun firma de transport cu care aveam legatura spre Timisoara pentru a-i ruga sa ma aștepte. Soferul a mentionat ca nu este vina lui si ca nu poate face nimic. Pe parcursul drumului aerul condiționat nu a funcționat, soferul menționând ca este stricat, în condițiile in care temperaturile erau caniculare. Microbuzul a fost in stare deplorabilă, fiind foarte zgomotos si prezentând urme considerabile de uzură. Voi depune o plangere oficială la Protecția Consumatorului si solicit rambursarea totala a sumei de 580 Ron pe care am plătit-o.
Raspuns Transfer Low Cost:

Buna ziua, Doamna Lazar , mulțumim ca ați călătorit cu noi, si ne cerem scuza pentru situația neplăcută pe care ați întâmpinat! Dar mașinile s-a defectează nu când vrem noi sa când nu Vor pasagerii noștri, Compania noastră a pus tot efortul pentru a remedia problema. Conform termenilor: În cazul în care un autoturism al companiei se defectează și nu ajunge în timp util pentru preluarea pasagerilor, compania se obligă ca în maxim 30 de minute la Brașov și 120 de minute la aeroportul Otopeni să pună o altă mașină la dispoziția pasagerilor. Am vorbit cu Compania cu care ați avut si legătură de la Brasov -Timisoara , nu ați pierdut nici un transport!

17 Aug 2025
Călător -
Întârziere de o ora, si am fost taxată extra cu 40 lei, ca m-a dus in stația cealaltă de autocar, sa nu pierd legatura către Sibiu. Am calatorit cu partenerul meu, si nu am putut sa stam unul lângă celalalt, deoarece un pasager a ales sa stea pe doua locuri, deși era singur. L-am rugat sa se mute, a refuzat, si s-a coborât și cu o ora mai devreme. Șoferul a spus ca nu are ce sa facă, sa îl rugăm noi. Va rog sa faceți o procedura in acest sens, astfel încât pasagerii care vin însoțiți sa pot sta unul lângă altul, dacă este posibil bineînțeles, nu sunt absurdă. Dar astăzi, pasagerul singur, nu a avut cei 7 ani de acasă, si i-a fost permis sa fie nesimțit.
17 Aug 2025
Călător -
We get to the airport at 14:45 and not at 13:30. Also we did not go the road that say in the web
16 Aug 2025
Călător -
13 Aug 2025
Călător -
Am anuntat in prealabil intarzierea zborului, mi s-a spus ca nu este nicio problema si ca voi fi asteptat. Cursa pleca la 02:30, la 02:35 eram la control pasapoarte, la 02:45 am ajuns la parterul terminalului sosiri, la 02:56 a trebuit sa sun din nou sa cer clarificari in ce parte a parcarii se afla soferul. Spre surprinderea mea, cursa catre Miercurea Ciuc a plecat deja, fara mine!! Iar mie mi s-a prezentat alternativa de “pai va lasam la Brasov cu alta cursa si de acolo va descurcati voi” fara posibilitate de cursa Brasov-Ciuc. Ramburs pentru diferenta de distanta neparcursa nu am primit si a trebuit sa astept 2 ore in Gara Brasov pana am prins primul tren dupa mai bine de 13 ore de calatorie! In graba mea, este posibil sa fi uitat o plasa in microbuz. Va rog sa ma contactati daca se gaseste.
Raspuns Transfer Low Cost:

Bună ziua Nu cred ca dacă ați anunțat că veți avea o intarzaiere soferul este obligat sa astepte mai mult de 15 min De obicei se asteapta 10-15 min daca oamenii din masina nu sunt in potriva asteptarii Da si ati uitat sa mai adaugati ca nu recomandati aceasta companie ca sunt nesemtiti ca eu am intarzaiat dar ei nu mau asteptat, cam asa scrie lumea de obicei. Dar este ok trecem din pacate prin asemenea cazuri desode des Multumim draga pasager pentru recenzii bune si corecte Nu am găsit-o si nici nu o cautam pentru ca suntem corecți Cum saluti asa vei fi salutată

13 Aug 2025
Călător -
13 Aug 2025
Călător -
12 Aug 2025
Călător -
Cursa a plecat cu două ore întârziere, fara nici o explicație!
12 Aug 2025
Călător -
12 Aug 2025
Călător -
11 Aug 2025
Călător -
Desi cursa a plecat cu jumatate de ora mai tarziu de la Aeroportul Henri Coanda, a ajuns in doar doua ore la Brasov. Transferul in minivan-ul pentru Cluj-Napoca a fost imediat si foarte comfortabil. Am ajuns asa cum era de asteptat in Cluj-Napoca. Sunt foarte satisfacut de serviciile prestate.